Föreningens målsättning är att tillvarata medlemmarnas intressen i gemensamma frågor, bl.a. genom att underhålla, bevara, utveckla och utöva tillsyn över föreningens fastigheter. Genom att arrangera gemensamma aktiviteter som Valborgs- och Midsommarfirande är ambitionen att öka gemenskapen och trivseln i området.

Alla boende i Mörtnäs, medlemskapet omfattar hela hushållet. Boende i samfälligheter eller hyresfastigheter är också varmt välkomna!
Utöver att vi anordnar Valborgs- och Midsommarfirandet så får du ett parkeringskort till vår privata parkering vid stranden, och ett medlemskort laddat med massor av förmåner.
Medlemsavgiften är 600 kr per familj och år.
Betalning sker via:
Bankgiro: 682-9345 eller Plusgiro 59272-5.
Via swish nr: 123 312 3700.

Glöm inte att ange fastighetsbeteckning,
namn, adress, dessutom helst även mailadress.